- Alle helligdager
- Alle produkter
- Baby Shower
- Baking
- Ballonger
- Bryllup
- Kalas
- Leker
- Maileg
- Temaefest
- Fargetemaer
- Utskriftsvennlige
- Kampanjeprodukter
- Nyheter
- Alle produkter
- Varemerker
- Alle helligdager
- Alle produkter
- Baby Shower
- Baking
- Ballonger
- Bryllup
- Kalas
- Leker
- Maileg
- Temaefest
- Fargetemaer
- Utskriftsvennlige
- Kampanjeprodukter
- Nyheter
- Alle produkter
- Varemerker
Kundeservice
Vanlige spørsmål
Om du har valgt å betale med faktura, vil den bli sendt til din e-postadresse i forbindelse med leveransen. Hvis du ikke har mottatt fakturaen din, kan du gå til Mitt Klarna (https://my.klarna.com) for å finne den der. Hvis du har ytterligere spørsmål angående fakturaen din, kan du kontakte Klarnas kundeservice for å få hjelp https://app.klarna.com/inbox/support , da de håndterer alle betalingene våre.
I tilfeller hvor du har bestilt en eller flere varer som ikke er på lager, venter vi vanligvis på alle varene før utsending. Vi kan dele opp bestillingen din og foreta dellevering om du ønsker det. Hvis beløpet på ordren overstiger 2000 NOK, belaster vi ingen ekstra avgift, ellers så er det en ekstra fraktavgift på 59 NOK.
Kontakt oss da via kontaktskjemaet.
Fra det tidspunktet vi sender ordren din, tar det 1-3 virkedager, men det kan dessverre oppstå avvik. Hvis det har gått en uke etter at ordren ble sendt og forsendelsen ikke har nådd deg, kan du kontakte vår kundeservice.
I det tilfelle ordren din inneholdt en eller flere bestillingsvarer, vil leveringen bli forsinket til de kommer til vårt lager, vanligvis 5-14 dager, men opptil 2-4 uker for visse stoffer.
For øyeblikkelig levering av varer som er på lager, må kundeservice kontaktes. En delleveringskostnad legges til på 59 kr om bestillingen ikke overstiger 1499 kr.
Leveranser skjer i samarbeid med Helthjem og Bring. Dessverre er det dessverre ingen måte for deg som kunde å velge leveringsmetode på hjemmesiden. Pakken din blir enten levert på døren eller nærmeste utleveringssted avhengig av størrelse, vekt og verdi.
Helthjem
Pakken vil bli sendt hjem til leveringsadressen din. Hvis pakken er for stor til å bli lagt i postkassen, blir den enten plassert ved siden av eller hengt på døra.
Helthjem vil sende deg en e-post i forbindelse med leveransen.
Bring
Pakken sendes til nærmeste Bring-representant, og du blir varslet via SMS.
Vi leverer desverre kun innen Norsk grense
Returportoen betales av deg som forbruker.
Retur sendes til følgende adresse og merkes med ordrenummer og avsender:
Skapamer AB
c/o Logistiksenter
0060 Oslo
Legg gjerne en lapp i pakken der ordrenummeret er angitt - følgeseddelen eller kopien på denne går også bra. Hvis du har handlet med en faktura, er det bra om du enten utsetter forfallsdatoen selv via Mitt Klarna(https://my.klarna.com , eller om du pauser fakturaen. Du kontakter da Klarna på chat https://app.klarna.com/inbox/support så hjelper de deg med dette. Deretter gjøres en kreditering.
Ved reklamasjon må du kontakte kundeservice. Hvis du har muligheten, kan du sende ett eller flere bilder av det skadede produktet til vår e-post: kundeservice@skapemer.no og angi at det er en reklamasjon og beskrive problemet du opplevde med varen. Vi kommer tilbake med ytterligere instruksjoner.
Om du handlet mot faktura er det bra om du enten utsetter forfallsdatoen selv via Mitt Klarna (https://my.klarna.com), eller om du pauser fakturaen. Du kontakter da Klarna via chat på https://app.klarna.com/inbox/support så hjelper de deg med dette.
Så snart vi håndterer pakken, vil vi varsle deg via din e-post som du har angitt i bestillingen. Håndteringstiden kan variere, men regn med omtrent 10 virkedager.
Vi krediterer deretter betalingen hos Klarna.
Vi sender foreløpig ikke ut noen stoffprøver da vi har valgt å pause dette i høysesongen.
Vi har prøver på det meste av vårt stoffutvalg.
Bruk kontaktskjemaet vårt og oppgi adresseinformasjon og artikkelnummer for stoffet. Vi sender kun prøver på stoff, dessverre ikke på garn eller andre varer.
Stoffprøvene kommer i ca. 10x10 cm.
Eksempel nedenfor:
"For- & etternavn"
"Din gateadresse"
"Ditt postnummer + by"
Eksempel: Artikkel: 42493
Vi sender vanligvis ut stoffprøvene en gang i uken, og vi begrenser oss til 4 prøver ved utsendelse.
Kontakt oss
Hej och välkommen till My Perfect Day!
Hvis du har generelle spørsmål om leveranser og betaling eller retur og klager osv., ber vi deg først søke etter svaret i venstre kolonne under Ofte stilte spørsmål..
Hvis du ikke finner informasjonen du leter etter, eller har et spesifikt spørsmål (uklarhet i faktura, spesifikke produktdimensjoner osv.), kan du sende oss en melding via kontaktskjemaet nedenfor. MERK! Ved spørsmål om faktura og levering, oppgi alltid ordrenummer eller mobilnummer. Ved spørsmål om produkter, oppgi alltid hele produktnavnet eller artikkelnummeret.
Vi prøver å svare på alle spørsmål via e-post angående kjøp/bestillinger innen 24 timer, og senest innen 48 timer (hverdager). Vær oppmerksom på at det noen ganger kan ta lengre tid å få svar på klager. Dette er fordi vi kanskje må kontakte en leverandør for å få råd før vi kan svare på forespørselen din.
Hvis du heller vil ringe og snakke med kundeservice, finner du kontaktinformasjonen nederst på denne siden.
Kundeservice (Øvrig kontaktinformasjon):
E-post: order@myperfectday.se
Samarbeid/markedsføring: kundeservice@trendrom.no
Adresse lager: (Vær oppmerksom på at vi ikke kan ta imot kunder på lageret vårt)
My Perfect Day AB
Karpalundsvägen 39
291 00 Kristianstad
Sverige
Postadresse / bedriftens offisielle adresse (vær oppmerksom på at vi ikke kan ta imot kunder eller returer på denne adressen)
My Perfect Day
Barbackagatan 2A
291 32 Kristianstad
Sweden
Organisasjonsnummer SE556946-0792
- Lave priser og stort utvalg
- Gratis frakt over 499 kr
- Ingen fakturagebyr
- 14 dagers åpent kjøp
- Hyggelig kundeservice
- Våre kunnskapsrike og hyggelige kundebehandlere er her for å hjelpe deg og svare på spørsmål knyttet til kjøpet ditt!
Ved å bli medlem godtar du My Perfect Day Retningslinjer for personvern.
